Fina bilar och annat..

Bragfjord

Well-known member
20170721_150521.jpgLivsfarligt styre men så ska det va enl. ägaren, även ingen framskärm, men en vettig frambroms i alla fall, det är bara att hoppas att styret sitter fast...
 

Bragfjord

Well-known member
jpg005828.jpgCarl Rayborn står det på denna "replika". Han var en Amerikansk Jarno Saarinen, samma kaliber, men tyvärr samma tragiska öde då han omkom under träningkörning, tror jag det var, ev. på en Suzuki(!) som skar. Hur som helst, också en guda benådad förare särskilt på HD som han spöade Engelsmännen på deras egna banor utan har kört där tid.! På en HD då jä..lar är man tuff!
 

Bragfjord

Well-known member
DSC03229.jpgFår trösta mig med min husbil som här visar "sovrummet" som vi sover så bra uti. Man sover upphöjt över garaget och störs inte av förbi passerande som ev. vill titta in. Och en sån sak som att kunna höja ryggstödet när man vill läsa på kvällen är guld värt, fortfarande inte standard på de flesta husbilar! (skandal).
 

Bragfjord

Well-known member
DSC05247.jpgDSC05248.jpgÄr Brage korvstoppad? Nä bara tjock i biltemas "sommar" brynja", alltså nät tröja med alla skydd, skön å ha när det är som varmast, slippa svettas tex.
 

Bragfjord

Well-known member
DSC01661.jpgMen en sådan Ducati förblir nog bara en dröm i detta spec. utförande. Kostar bravo multum om inte annat...
 
Top