Tord Ahlin
Administrator
Det togs beslut av styrelsen i kväll om att dra igång allt jobb som krävs för att skapa nya sidan (Kim, Magnus med fler har förstås till denna dag jobbat förberedande) men nu skall ett förslag realiseras och 'utprovas' av professionellt manskap. Detta innebär för er användare att' se upp' lite, för om några veckor kommer nortonsweden.se att ha nytt utseende och ni behöver inte bli skrämda för det
Det är på tiden att sidan väcks till liv. Forat kommer högst troligt att ha samma innehåll och utseende, era inlägg kommer jag noggrant spara ner i flera steg under vårens gångunder arbetet med 'sidbytet'. -Så fortsätt att posta!!!
Gissningsvis blir övergången/sidbytet/ i mitten av maj, och ni kommer troligen inte märka av det. Jag kommer avrapportera under arbetets gång hur och när det närmar sig. Kostnaden för webbhotell och underhåll av sidan kommer inte att bli större än förut.
Gissningsvis blir övergången/sidbytet/ i mitten av maj, och ni kommer troligen inte märka av det. Jag kommer avrapportera under arbetets gång hur och när det närmar sig. Kostnaden för webbhotell och underhåll av sidan kommer inte att bli större än förut.