Senaste aktivitet

• P
    Peter Szamer reagerade på vidar hjelm johansen inlägg i tråden: Laddnings lampa med Gilla Gilla.
    Denne kan jeg anbefale. Har hatt den i mange år. Forteller deg nøyaktig status på ladning og batteri...
  • P
    Peter Szamer svarade på din tråd: Förgasare.
    Cruising på 1/16 - 1/8 gas, ibland pådrag, är mkt nålhöjdens range, vilket ger färgen på stiftets cirkelyta. Är den brun är det bara...
  • P
    Peter Szamer svarade på din tråd: Däckdimentioner?.
    På min 70a roadster har jag valt att gå upp i dimension på fälg o däck enl. CNWs rekommendationer: Däck/fälg Acron eller Morad...
    • IMG_6067.jpeg
    • 1749637581892.png
  • P
    Peter Szamer reagerade på pojen inlägg i tråden: Däckdimentioner? med Gilla Gilla.
    Bakdäck numera som motsvarar 3.50 och 4.10 betecknas som 100/90 - 19 (100mm brett och av 90 profil) t ex Avon Roadrider som är ett däck...
  • J
    Önskar köpa en tändförställare till min Norton 650 SS
  • O
    Söker sving till feverbed ram söker inre och yttre transkåpa till altenatormotor,hållare till stator,central eller sidostöd,fotpinnar...
  • K
    kenth- ove svarade på din tråd: Förgasare.
    Vart köper man enkel insug
  • K
    kenth- ove reagerade på Peo inlägg i tråden: Förgasare med Gilla Gilla.
    Hej! Tack för snabbt svar, jag ska prova med dom åtgärderna. /Peo
  • vidar hjelm johansen
    vidar hjelm johansen svarade på din tråd: Fina resor.
    Vidar🤯
  • vidar hjelm johansen
    vidar hjelm johansen svarade på din tråd: Fina resor.
    Hei igjen Bragfjord Vi hadde en fantastisk 17.mai i år. 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🎉🍾🎂 Tror sola skinte over hele landet, ja vi er heldige, som har et fin og...
  • Valdemar
    Valdemar reagerade på Bragfjord inlägg i tråden: Fina resor med Gilla Gilla.
    Grattis Norge det är 17maj! Detta vackra land, här visas Aurland fjorden där jag varit ett flertal ggr. En av flera platser som som är...
  • Bjarne Petersen
    Bjarne Petersen svarade på din tråd: Fina resor.
    Fina bilder på ruggigt vackra vyer! (Jag undrade just om inte Brage skulle bjuda på någon bild idag. ;))
  • Bragfjord
    Bragfjord posted the thread Fina resor in Fina Resmål.
    Grattis Norge det är 17maj! Detta vackra land, här visas Aurland fjorden där jag varit ett flertal ggr. En av flera platser som som är...
    • FB_IMG_1746658605420.jpg
  • P
    PNoren reagerade på pojen inlägg i tråden: Däckdimentioner? med Gilla Gilla.
    Bakdäck numera som motsvarar 3.50 och 4.10 betecknas som 100/90 - 19 (100mm brett och av 90 profil) t ex Avon Roadrider som är ett däck...
  • P
    PNoren reagerade på Bjarne Petersen inlägg i tråden: Däckdimentioner? med Gilla Gilla.
    Från början hade man 3.00 x 19" fram och 3.50x 19" bak. Senare ändrade man till 4.10x19 både fram och bak. Jag tror att detta skedde...