Hem
Forum
Nya inlägg
Sök forum
Vad är nytt
Nya inlägg
Nya profil-inlägg
Senaste aktivitet
Medlemmar
Current visitors
Nya profil-inlägg
Sök profilinlägg
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök endast ämnen
Av:
Nya inlägg
Nya profil-inlägg
Senaste aktivitet
Menu
Logga in
Registrera
Install the app
Install
Hem
Vad är nytt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Senaste aktivitet
Vad är nytt
Nya inlägg
Nya profil-inlägg
Senaste aktivitet
P
PNoren
svarade på din tråd:
Däckdimentioner?
.
Tackar för era svar Bjarne och Pojjen, då har jag något att gå på👍🏻
14 May 2025
pojen
svarade på din tråd:
Däckdimentioner?
.
Bakdäck numera som motsvarar 3.50 och 4.10 betecknas som 100/90 - 19 (100mm brett och av 90 profil) t ex Avon Roadrider som är ett däck...
14 May 2025
Valdemar
reagerade på
Bjarne Petersen inlägg
i tråden:
Däckdimentioner?
med
Gilla
.
Från början hade man 3.00 x 19" fram och 3.50x 19" bak. Senare ändrade man till 4.10x19 både fram och bak. Jag tror att detta skedde...
14 May 2025
Bjarne Petersen
svarade på din tråd:
Däckdimentioner?
.
Från början hade man 3.00 x 19" fram och 3.50x 19" bak. Senare ändrade man till 4.10x19 både fram och bak. Jag tror att detta skedde...
14 May 2025
P
PNoren
posted the thread
Däckdimentioner?
in
Teknik- och mektips
.
Jag håller på att sätta ihop en 750s från -69 och blir inte riktigt klok på däckdimentionerna. handboken säger ribbad 3.00 19” fram och...
13 May 2025
O
otto
svarade på din tråd:
Fliken publikationer
.
Stort tack Hans . Jag plockade fram nr1 2024 och hittade lösen. Det är inte så lätt för mig eller någonan annan som lusläste för ett år...
12 May 2025
H
Hans Jönsson
svarade på din tråd:
Fliken publikationer
.
Hej Otto sänd mig ett sms med dit mobilnr. smsar jag dig lösenet det stod nog i vårens tidning 2024. Mvh/ Hans 0705328877
11 May 2025
H
Hans Jönsson
svarade på din tråd:
Motor träff 5 maj
.
Hej Stefan Det är var annan måndag under sommaren (Ingen Norton eller Nimbusförare dök upp den 5 så mitt erbjudande gäller tills den...
11 May 2025
S
stefanK
svarade på din tråd:
Motor träff 5 maj
.
Hej Hans, Är det varje Måndag? Tyvärr är Norton:en inte riktigt klar för säsongen men ... mv.h -stefan
9 May 2025
O
otto
svarade på din tråd:
Fliken publikationer
.
Hittar inte .Kan du ge mig och alla andra mer ledtråd i vilket nummer. Enda jag ser de sista åren är nr2 på sidan 40 men det står imget...
9 May 2025
Magnus Jönsson
svarade på din tråd:
Fliken publikationer
.
Det är ett speciellt lösen dit som du hittar om du lusläser Nortonisten;)
5 May 2025
O
otto
posted the thread
Fliken publikationer
in
Hemsidan / Format
.
Försökte logga in men får bara att lösenordet är ogiltligt. Provade också att byta lösen ord men inte det hjälpte. Någon som har...
5 May 2025
O
otto
posted the thread
Fliken publikationer
in
Hemsidan / Format
.
Hej Försökte logga in där men får bara att mitt lösenord är ogiltligt.Provade också att byta lösenord men inte det heller fungerade...
5 May 2025
H
Hans Jönsson
posted the thread
Motor träff 5 maj
in
Aktiviteter
.
Hej på er. Nu är det dax för årets första motor träff i kulturhuset Östra Salerup som öppnar fiket 17.00 den 5 maj. Första Nortonen...
28 Apr 2025
H
Hans Jönsson
svarade på din tråd:
Grillning 26 april
.
Tack Bjarne för du kom och hjälpte oss med att äta upp korven 😎
28 Apr 2025
Hem
Vad är nytt