Senaste aktivitet

• P
    PNoren svarade på din tråd: Däckdimentioner?.
    Tackar för era svar Bjarne och Pojjen, då har jag något att gå på👍🏻
  • pojen
    pojen svarade på din tråd: Däckdimentioner?.
    Bakdäck numera som motsvarar 3.50 och 4.10 betecknas som 100/90 - 19 (100mm brett och av 90 profil) t ex Avon Roadrider som är ett däck...
  • Valdemar
    Valdemar reagerade på Bjarne Petersen inlägg i tråden: Däckdimentioner? med Gilla Gilla.
    Från början hade man 3.00 x 19" fram och 3.50x 19" bak. Senare ändrade man till 4.10x19 både fram och bak. Jag tror att detta skedde...
  • Bjarne Petersen
    Bjarne Petersen svarade på din tråd: Däckdimentioner?.
    Från början hade man 3.00 x 19" fram och 3.50x 19" bak. Senare ändrade man till 4.10x19 både fram och bak. Jag tror att detta skedde...
  • P
    Jag håller på att sätta ihop en 750s från -69 och blir inte riktigt klok på däckdimentionerna. handboken säger ribbad 3.00 19” fram och...
  • O
    otto svarade på din tråd: Fliken publikationer.
    Stort tack Hans . Jag plockade fram nr1 2024 och hittade lösen. Det är inte så lätt för mig eller någonan annan som lusläste för ett år...
  • H
    Hans Jönsson svarade på din tråd: Fliken publikationer.
    Hej Otto sänd mig ett sms med dit mobilnr. smsar jag dig lösenet det stod nog i vårens tidning 2024. Mvh/ Hans 0705328877
  • H
    Hans Jönsson svarade på din tråd: Motor träff 5 maj.
    Hej Stefan Det är var annan måndag under sommaren (Ingen Norton eller Nimbusförare dök upp den 5 så mitt erbjudande gäller tills den...
  • S
    stefanK svarade på din tråd: Motor träff 5 maj.
    Hej Hans, Är det varje Måndag? Tyvärr är Norton:en inte riktigt klar för säsongen men ... mv.h -stefan
  • O
    otto svarade på din tråd: Fliken publikationer.
    Hittar inte .Kan du ge mig och alla andra mer ledtråd i vilket nummer. Enda jag ser de sista åren är nr2 på sidan 40 men det står imget...
  • Magnus Jönsson
    Magnus Jönsson svarade på din tråd: Fliken publikationer.
    Det är ett speciellt lösen dit som du hittar om du lusläser Nortonisten;)
  • O
    Försökte logga in men får bara att lösenordet är ogiltligt. Provade också att byta lösen ord men inte det hjälpte. Någon som har...
  • O
    Hej Försökte logga in där men får bara att mitt lösenord är ogiltligt.Provade också att byta lösenord men inte det heller fungerade...
  • H
    Hej på er. Nu är det dax för årets första motor träff i kulturhuset Östra Salerup som öppnar fiket 17.00 den 5 maj. Första Nortonen...
  • H
    Hans Jönsson svarade på din tråd: Grillning 26 april.
    Tack Bjarne för du kom och hjälpte oss med att äta upp korven 😎