Vårnumret 2021

camenius

Well-known member
Igår sändes vårnumret ut till medlemmarna. Förhoppningsvis har de flesta tur och får tidningen inför påskhelgen. God läsning och Glad påsk tillönskas alla!
 

Bifogat

  • framsida 1, 2021 001.jpg
    framsida 1, 2021 001.jpg
    1.3 MB · Visningar: 165

Bragfjord

Well-known member
Ja Du Lasse, Du skämmer bort oss med den bästa medlemstidningen! Nu med mera Cafe' cyklar som jag uppskattar!
Men det är mycket annat som är bra också! Tex. Din egen Cafe' cykel som Du ska vara stolt över! Och annat läsvärt!
Man tackar!
 

camenius

Well-known member
Vart tack för vänliga ord.
Hoppas att även de som medverkar tar till sig av dina värmande ord. Exempelvis ordkonstnären Bjarne som år efter år förser mig med toppentexter!
:upp
 
Ni är väl för goa, gubbar! Får bifalla Bragfjorden och stämma in i hyllningskören! Tidningen har mer högkvalitativt redaktionellt material än de flesta köpe-tidningar. Enda orosmolnet är att redaktören inte lyckas dölja sin faiblesse för bilmotorer. (radfyror) ;)
 

camenius

Well-known member
Någon sådan faiblesse finns inte, så sov lugnt Bjarne. :)

Eller... det beror ju på vad man menar med ordet förstås. Jag är nog snarare imponerad av japanernas steg upp på kvalitetstegen och önskar att engelsmännen tagit det på 50-talet. Kör med behållning en klassiker som Hondan, men anser att den är ganska blek i jämförelse med de engelska jag har. Kör dock hellre den än någon modern maskin, har svårt att tycka om moderna. Undantagen guzzis V7 och kawasakis w800. Köpte Hondan för att slippa köra modern maskin.
 
Top