Västkustträffen

Weine

Member
Hej alla Nortonister
Har kollat upp vädret inför västkustträffen, och det kommer att bli kanonfint väder. Så nu kan ni inte skylla på vädret i alla fall. Vi syns där.
Weine och Catharina
 

camenius

Well-known member
Japp, jag kommer, så klart. Längtar, och Commandon står i garaget nybesiktad och längtar han också.

Det ska bli sååååå kul! Äntligen är säsongen igång! :D

En sak är klar så här dags på året, vi blir aldrig äldre än femton år (gäller den mentala sidan, tyvärr icke den fysiska!)
 
Hej på er :D
Jag är också på gång hmmm Comandon behövs tvättas men den står i garaget så vi får väl se om det kan bli tid till det annas får jag väl skämmas för att jag har den smutsigaste hojen :oops:
Och visst är det så Lasse man blir aldrig äldre än man känner sig.
Vi ses snart.
Mvh/ Hans o Monica
 

Magnus Jönsson

Administrator
Hej,
jag har annat inbokat sen länge denna helgen så jag kör inte upp till Bohuslän i år. Jag hoppas att ni som tar Er dit får en trevlig helg med vackert väder o många sköna mil, i fjol var det ju riktigt trevligt däruppe.
/Magnus
 

totta05

Member
Jag sörjer så att jag inte kunde åka på en träff i närområdet och visa upp cykeln nu när det blivit en Fastback igen. En inflammation i innerörat sätter balanssinnet ur spel.... skulle förmodligtvis välta utanför garaget!
Gjert M :cry:
 

camenius

Well-known member
Varmt tack till er som arrangerade den fantastiska träffen på Orust.
Tack också alla trevliga klubbkompisar som slöt upp!

Hoppas nu också att alla kom hem lyckligt och väl!

:D
 

Weine

Member
Åter igen har Anders och Jan Anders lyckas med en otroligt bra arrangerad västkustträff. Tack till er som mötte upp, vi ses snart igen.


Weine och Catharina
 
Det är bara att sälla sig till skaran som tackar för en underbar helg både arrangörer och Catarina & Weine som lånade ut sin ena mc då vår var i behov av smärre justeringar.
Mvh/ Hans & Monica
 

Dunstall

New member
Får tacka arrangörer och ni andra för en otroligt rolig träff.Dunstallen gick som aldrig förr på hemresan.
 
Top