Unity Equipe

Robban

Member
Hej alla
Jag gjorde en ganska stor beställning från Unity Equipe i november 2015. Leveransen lovades till före jul 2015. Jag var också tvungen (enligt dem) att göra en förskottsinbetalning på drygt 1000 GBP, vilket jag också gjorde.
Efter att jag ringt och tjatat på dem minst en gång i månaden sedan dess så har jag äntligen 2016-07-18 INTE fått mina grejor, men en återbetalning har i alla fall gjorts till mitt kort.
Nu har jag hört att Unity bytte ägare förra året, och det är ju inte otroligt att den nye ägaren inte har samma standard som de tidigare ägarna?
Vill på det här sättet bara varna övriga nortonister för att ha med Unity att göra så länge nuvarande ägare är aktiv.
 
Hvorfor bruke en slik levrandør :?: :?:
Til Norton kan det vel ikke finnes noen bedre enn Andover Norton.
De har endelig fått en ny hjemmeside, den bør dere sjekke , fantastisk fin :)
Vidar
 

camenius

Well-known member
Det har under många år funnits kritik mot UE:s produkter och sätt att hantera kunder. Även om det nu finns en ny ägare så verkar alltså de gamla problemen bestå.
Det märkliga med UE är att de under så många år har lyckats få engelska mc-tidningar att skriva om dem. Naturligtvis utan den minsta kritik (eftersom de annonserar), tvärtom.
 
Top