Robban
Member
Hej alla
Jag gjorde en ganska stor beställning från Unity Equipe i november 2015. Leveransen lovades till före jul 2015. Jag var också tvungen (enligt dem) att göra en förskottsinbetalning på drygt 1000 GBP, vilket jag också gjorde.
Efter att jag ringt och tjatat på dem minst en gång i månaden sedan dess så har jag äntligen 2016-07-18 INTE fått mina grejor, men en återbetalning har i alla fall gjorts till mitt kort.
Nu har jag hört att Unity bytte ägare förra året, och det är ju inte otroligt att den nye ägaren inte har samma standard som de tidigare ägarna?
Vill på det här sättet bara varna övriga nortonister för att ha med Unity att göra så länge nuvarande ägare är aktiv.
Jag gjorde en ganska stor beställning från Unity Equipe i november 2015. Leveransen lovades till före jul 2015. Jag var också tvungen (enligt dem) att göra en förskottsinbetalning på drygt 1000 GBP, vilket jag också gjorde.
Efter att jag ringt och tjatat på dem minst en gång i månaden sedan dess så har jag äntligen 2016-07-18 INTE fått mina grejor, men en återbetalning har i alla fall gjorts till mitt kort.
Nu har jag hört att Unity bytte ägare förra året, och det är ju inte otroligt att den nye ägaren inte har samma standard som de tidigare ägarna?
Vill på det här sättet bara varna övriga nortonister för att ha med Unity att göra så länge nuvarande ägare är aktiv.