Tips för bättre prestanda till lågt pris

Per G

New member
Vill du få bättre acceleration, högre toppfart och lägre bränsleförbrukning?
Dessutom till en mycket låg kostnad, faktiskt så spar man till och med pengar,

Jag har dragit ner på matintaget, rört mig mera och gått ner 8.5 Kg. Gissa hur dyrt det blivit att lätta cykeln motsvarande?
På köpet så passar nu skinnstället bra och jag kan andas när jag har det på mig :D

Hälsningar
Per
 

Bragfjord

Well-known member
Bra Per! Absolut bäst att börja där, hälsan nr.1 så blir livet "lättare" Gratulerar! MVH.
 

camenius

Well-known member
Bravo och grattis! Själv har jag tränat stenhårt hela vintern och dragit ner drygt sex kilo. Vill ju inte se ut som en falukorv när skinnstället kommer på. Just nu dock uppehåll sedan tre veckor, pga sträckning...
Om någon dag är medlemstidningen klar och då upptar jag träningen försiktigt, så försiktigt.
är man erotiskt fulländad gäller det att bevara skicket.
 

krister

Member
Ja appropå skicket på kroppen så anser jag att en perfekt kropp behöver inga tatueringar

Krister Sticker ut hakan
 

Bragfjord

Well-known member
Stick på Du Krister, inge bra med tatueringar när man blir gammal o skrynklig.
"Erotiskt fulländad" ? Hej Kalle!
Kom igen å simma 1000m på 21 minuter och kyl av Dig!
Detta gör jag 3ggr i veckan å inte går jag ner i vikt/ökar, man kanske skulle vara mera erotiskt lagd, (är bättre motion?) URSÄKTA Lasse men det var så roligt med "erotiskt fulländad"! MVH.
 

camenius

Well-known member
Bragefjord: :)
Inte alltid så kul att vara erotiskt fulländad, om du tror det. Varje gång jag går på stan så känner jag deras blickar glida sakta över kroppen, ser blickarna... :shock:

...å sen visslingarna jag tvingas stå ut med när jag går förbi ett gäng kvinnor. Jag vet minsann vad de tänker! Ja vet minsann, det är bara min kropp dom vill åt... å plånboken kanske förstås!

Suck!

Angående simning bravo! Jag simmar i stort sett aldrig, men det är en bra aktivitet som är skonsam. Mitt joggande betalar jag ett lite högt pris för nu, men ska börja träna lite lugnt igen på fredag.

Krister: Ska man sticka ut idag, ska man vara icke-tatuerad. Snyggast så.
 

pojen

Member
Detta är kanske undantaget på att en perfekt kropp inte behöver några tatueringar . . . . . .




Det blir ju ett litet problem om man byter cykel, då har man ju inte längre 'matching numbers' !
 
Top