Tack för en fantastisk tidning!

camenius

Well-known member
Tack, kul att numret är uppskattat. :D
Var egentligen inet överdrivet nöjd, för många "träffreportage" för att innehållsmixen med artiklar skulle bli bra.
Det blir ett nummer till i vår innan jag tar paus från redaktörskapet. Lite jobbigt att inte inte vara redaktör efter vårens nummer, det är ju skitkul, men bra med en ersättare som står för nya ideer. Det behöver tidningen. ...och sen kan jag koncentrera mig på att få ordning på mina hojar.
Men självklart kommer jag att få absistens redan dagen efter årsmötet.
 

Per G

New member
Riktigt bra tidning, som vanligt :D
Jag hoppas kunna bidra med en artikel om mitt besök på Norton fabriken i Derby, vilket var en mycket positiv upplevelse. Det gav mig en annan syn på möjligheten att de faktiskt ska lyckas etablera sig och sälja hojar under många år framöver.

/Per
 

Kim

Administrator
camenius skrev:
Tack, kul att numret är uppskattat. :D
Var egentligen inet överdrivet nöjd, för många "träffreportage" för att innehållsmixen med artiklar skulle bli bra.
Det blir ett nummer till i vår innan jag tar paus från redaktörskapet. Lite jobbigt att inte inte vara redaktör efter vårens nummer, det är ju skitkul, men bra med en ersättare som står för nya ideer. Det behöver tidningen. ...och sen kan jag koncentrera mig på att få ordning på mina hojar.
Men självklart kommer jag att få absistens redan dagen efter årsmötet.

Va.......... :roll:
 

650Ss

New member
Tack för en fantasisk tidning återigen!

Jag ber att få önska redaktören och alla andra en

:D God Jul och ett Gott Nytt År :D
 
Top