Skånsk budkavle.

Ilefjord

New member
Hejsan alla skåningar, o alla andra nat-vis.!! :D

Nortonklubbens årsmöte !!!

Hur många är intresserade av att åka dit upp o deltaga,.....

Ganska många hoppas jag, Hade varit mycket intressant att om så många som möjligt har intresse o naturligtvis möjlighet att delta.

Öppnar på detta vis upp en diskussion för alla och envar.

Kom med ideer ,kommentarer, och olika förslag..... // :D :D
 

Magnus Jönsson

Administrator
Hej skåningar och andra,
är det ok om en smålänning hakar på det som föhoppningsvis är en kolonn när ni når området kring Växjö? :?
Har tänkt att ta mig till årsmötet tidigare, och på det här viset kan det kanske bli av.
:p
Vi kan ju på det här viset även försöka samla ihop oss för träffar och andra evenemang framöver, eller bara för att ut och köra några mil med likasinnade.
Magnus
 

Ilefjord

New member
Hejsan Magnus !!

Schivetvis, självklart bara kul, i skrivandets stund är vi i vartfall 2 som e på gång.... :D
Som sagt, ju fler desto....... Det brukar alltid vara som så att när likasinnade id....er träffas ......... 8)
Min förhoppning är, att när så många som möjligt har läst inläggen o kommentarerna här(somliga kanske behöver läsa ett par gånger) :shock:
Börjar det snart rycka i trottelhivarnäven,och då börjas det med både lite inlägg och att läggas på ett kol med hojen.
Nu e iallafall bollen i rullning....... :D
Är det din hoj du använder som avatar ??
Kan du inte lägga in bilden i forumet "Motorcyklar"med lite info ??
Mest så att man kan syna varje skruv :lol:

Mvh Jerry //
 

camenius

Well-known member
Magnus, jag håller med föregående "talare". Din hoj ser verkligen spännande ut, visa upp den med en STOR bild, tack. :D

Herr Ilefjord: Bra initiativ! Tänk om det gick en budkavel från såväl öst och väst, som från norr och söder.
 

Ilefjord

New member
Hejsan Hans !!

Oförutsett ÄR INGEN giltig orsak. !! :D

Du vet väl att de e (D)UUUUUUUUUUUUUUUUUU som kör först i mörkret, ( kossor o dyl ) :lol: :lol:
 

Magnus Jönsson

Administrator
Då är vi ju fyra :lol: Det blir nog ett bra gäng så småningom. Ska försöka lägga upp ett par bilder på cykeln vid tillfälle.
För nävarande lider vi av sviter efter stormen och har varken telefon eller tillgång till internet, men Telia lovade igår att det ska va ordnat inom 18 arbetsdagar :evil: Så vi får väl se.
Cykeln är en så gott som en roadster 71:a, förutom chassi delarna, men jag återkommer om det.

Magnus
 

Ilefjord

New member
Snart hör jag av mig till TELIA , ang ditt INTERNET !!!!
Har uppenbara broblem med att stilla mig, vill gärna se din hoj. :lol:
 

Magnus Jönsson

Administrator
Ska försöka ta mig i kragen och lägga in ett par bilder, vi får se ikväll, har lite svårt att motivera mig till att starta datorn hemma när man har suttit och knappat på jobbet hela dan.
Telia behagade ordna våran telefon i helgen (det tog bara 3 veckor), ett handskrivet brev på en av repartörernas bilar gjorde susen i detta högteknologiska tidevarv, så all heder åt reparatörerna de gör så gott de kan :lol: .
Telia sonera :evil: som företag däremot har jag inte mycket till övers för, de sparar ju pengar på att låta bli att reparera det snabbt när de ersätter avbrott med max 800 sek.
Magnus
 
Top