Redigera någons post

A

Anonymous

Guest
Några tips när eller om behovet kommer att man behöver redigera någon annans post.

Tex om någon skriver något olämpligt. Vid sådant tillfälle så kan man antigen ta bort inlägget helt eller redigera bort det som är olämpligt men man bör då skriva något i still med att inlägget är redigerat av 'Nisse' för att 'orsak'.

Alltid bra att vara lite extra övertydlig på ett forum.

Själv fördrar jag att inlägg redigeras av någon moderator / administratör än att det bara försvinner.
 

Tord Ahlin

Administrator
bidebo skrev:
Några tips när eller om behovet kommer att man behöver redigera någon annans post.

Tex om någon skriver något olämpligt. Vid sådant tillfälle så kan man antigen ta bort inlägget helt eller redigera bort det som är olämpligt men man bör då skriva något i still med att inlägget är redigerat av 'Nisse' för att 'orsak'.

Alltid bra att vara lite extra övertydlig på ett forum.

Själv fördrar jag att inlägg redigeras av någon moderator / administratör än att det bara försvinner.

"post" vad menar du med det, innebär "post" ett inlägg?
 

Tord Ahlin

Administrator
Administratör skrev:
post = inlägg eller ämne.

OK men hur skall jag gå tillväga när jag redigerar nåt snusk?? Du kan demonstrera här > BalleBalleBalleBalle < vad skall jag göra vid ett sånt tillfälle , om jag nu känner för att redigera det ?????
 
Top