Nu har bokningen öppnat.

tr5

New member
Nu har SMC skåne öppnat bokningen för sina kurser på Ring Knutstorp.

Så du som kör Commando eller nån annan streetfighter och kan avvara 1400 spänn för att få en dag på nöjesfältet kan gå in på:
http://www.smcskane.com/
och boka.
Är du sugen så dröj inte. Bokningen har varit öppen 20 min. och minst 1/4 av platserna verkar bokade.


"Rule Brittannia, Brittannia rule the world..."
 

Ilefjord

New member
Låter coolt.
Utgår ifrån att du anmält dig ? och till vilken kurs ?
Låter spännande, tänk på att du är ett gammalt proffs nu !!
Kul om man kunde boka samma dag. :D
 

tr5

New member
Låter coolt.
Utgår ifrån att du anmält dig ? och till vilken kurs ?
Låter spännande, tänk på att du är ett gammalt proffs nu !!
Kul om man kunde boka samma dag.

Jo jag har anmält mig. Tog ett djupt andetag, låtsades att jag är ekonomiskt oberoende och bokade samtliga 4 endagstillfällen. Så roligt tycker jag att det är att få köra på bana. Att leva på gröt och knäckebröd är ju dessutom ett effektivt sätt att bättra på vikt/effekt-kvoten. Det är nästan som att gratis få en PW-kam :wink:

Det fina i kråksången med att köra i kursform är att det finns olika nivåer så att man inte behöver bli stressad av att vara bromskloss.
 

Ilefjord

New member
I gårkväll så äntligen fick denne svensken kontakt med deras bokning,
Dom hade tydligen något strul med sin server.
Allt var fullbokat, utom sista dagen, så det fick bli det.
Hur skall man kunna stilla sig till dess ?
Tror du att det finns någon möjlighet att haka på någon utav "dina" dagar ?, som hängiven, entusiastisk, supporter, eller som "moraliskt stöd" med där tillhörande glada tillrop !! . :shock: mest för att insupa atmosfären och att höra soundet. Att man sen tjatar om div olika saker med likasinnde är bara ett plus.
Vill ABSOLUT inte vara påträngande, eller dyligt, går det så går det,
Går det inte, e det också ok. Det är inte lätt att va biten och samtidigt en sann entusiast, De e ju så vannsinigt roligt. :D
 
Top