Nortonisten nr 2 - 2011

Taylor

New member
Igår lade jag på senaste Nortonisten på brevlådan.

... och så vill jag bara påminna om att jag har rätt många gamla nummer av Nortonisten i lager så det är bara att höra av sig så skickar jag - kostnadsfritt.

Kanske ni känner till någon motorklubb eller liknande som kan tänkas vara intresserad av lite läsning.
 
Fick tidningen i dag :)
Och vad skall man säga om det.
Tack Lasse för ytterligare ett bra nummer.
Jag hoppas du orkar och hinner med att sköta om hustru och mc lika bra.
Mvh/ Hans
 

Weine

Member
Håller med Hans ytterligare en bra tidning, TACK Lasse.

Hälsningar från två av "de fyras gäng"
 

totta05

Member
...för ytterligare ett fantastiskt nummer av vår tidning. Matig blandning av teknik och allmängods. Läser denna MYCKET hellre än Roadholder från engelska klubben.
En trevlig och god helg till er alla!
Gjert M
 

camenius

Well-known member
Hej och tack, men höstnumret är inget som var direkt märkvärdigt. Det gjordes provisoriskt utan någon längre planering eftersom Johan som valds till redaktör på årsmötet inte fick tid.

Uppskattar ändå stort omtanken och era vänliga ord. Sådant värmer alltid! :D

God (H)Jul förresten! :upp
(Snart ledig och ska ta mig i kragen, lyfta aschelet ur soffa och gå ut i garaget och börja sätta ihop min Atlas... vi får väl se om energin räcker? Som det är nu sitter jag mest och dricker kaffe och planerar ett nytt projekt, ett 2000-liters akvarium för tanganyikaciklider. Sjösätts så snart vi hittat ny villa. Att planera/fantisera kräver som bekant inte så mycket energi, så: "Får jag en kopp kaffe till, är du snäll...")
 
Top