Mel's place 26 Juni - Inställt !!

Per G

New member
Vi planerar en tur till Mel's place Onsdag 26 Juni.
Det ligger utanför Enköping vid E18 mot Västerås.
De säljer klassikfordon och har även ett fik öppet till kl 20.

Klas Wejle och jag kommer gamla E18 från Stockholmshållet och Lasse Camenius kommer från Västerås.

Vi kommer att anlända till Mel's 18.00-19.00 så vi hinner ta en fika och kika runt på mc och bilar i deras utställning.

Vi hoppas att flera Norton entusiaster passar på att göra ett besök samtidigt. Om vädret ser riktigt eländigt ut så ställer vi in och testar veckan efter istället.

Hälsningar,
Per
 

Robban

Member
Jag hänger gärna på om vädret tillåter. Tyvärr har jag ännu inte någon Norton åkfärdig, men det kanske är ok att komma på en Guzzi V7 Sport? :D
 

camenius

Well-known member
Fan V7 sport!!! :D :shock: Oj, oj...
Av de anständiga passionerna i livet är just denna och Laverdas Jota två.
Mycket kul om du kommer och visar och berättar...
 

tr5

New member
Robban vet du vem som kan åtgärda topp/avgasmuttergängor på just en V7sport?
Jag har iofs för mig att Acke sagt att den som fixar samma problem på Norton åt honom kan göra det, men det finns säkert fler.
 

Robban

Member
Hej Peter
Jag känner inte till någon som gör detta speciellt till V7 Sport, men Herr Ahlin Senior fixade till min Norton-topp till bättre än original!!!!!!!!
Prova att höra med honom.
Lycka till
:D
Om imorgon: SMHI lovar regn, men Yr.no lovar fint väder.
Vågar man lita på norrmännen?
 

Per G

New member
Robban,
Jag har beställt finväder till kvart i sex dvs när Klas och jag åker från Kungsängen.
Blir gamla E18 till Enköping.
Per
 

camenius

Well-known member
Camenius fegar ur och sviker idag. Ser mest ut som fortsatt regn och ska därför passa på att fixa annat.
Chansar ni, så ha det så trevligt och hoppas jag får fel. ...och om det är trevligt där, så vore det ju kul med fler träffar (skriver han som fegar ur :oops:)
 

Robban

Member
Här i Norrtäljetrakten ser det väldigt mörkt ut samtidigt som SMHI lovar regn över Enköping, så denna gången står även jag över. Ser fram emot fler initiativ som detta i torrt väder. Ha det så trevligt. :D
 

Per G

New member
Vi ställer in idag. Ska bli åskskurar, låter inte kul.
Återkommer med nytt datum då vi provar igen.
Per
 
Top