MCM nr5

Bragfjord

Well-known member
Läser senaste nr. av MCM nr 5 -018 Ja jädrar nu var det substans vill jag säga! Det kan vi tacka den pågående Cafe' trenden, alltså inte bara långgafflar utan fjädring o skärmar. Mera MCM! Här har vi den fina Hinckley Tritonen som jag upptäckte på Norrtälje Custom Bike Show med hela storyn! Mycket intressant artikel på ett fint bygge. Vidare, mera från denna träff som jag tycker så bra om, bara å läsa. Men så har vi "konstsidan"
Har länge funderat över mäniskan bakom dessa verk, här har man ett repotage från denna exentriska natur där inget är heligt utan allt o lite till är möjligt, han heter Petri Ruusunen och visar sina högst annorlunda Mc stil. Sedan ett litet kul repotage om minitouring i Norge! Resten tips o annat som tidningen annars jobbar för, men detta nr. var sevärt för våran stil o cyklar. MCM har alltid haft duktigt folk o styr dom det mer åt Cafe' trenden så välkomnar åtminstone jag det!


View attachment 1
 

Bragfjord

Well-known member
Fina Tritonen! Läs repotaget, det är inte "bara bult on" utan gediget arbete som man sa förr(!)
 
Top