Höstnumret, redan nu

camenius

Well-known member
1. Vet du någon handlare som funnits länge i mc-branschen? I höst hoppas jag publicera en längre artikel med intervjuer av "gamla handlare" som sålt många Norton. Dessa har jag redan: Lelles i Uppsala, Karlströms i Sala, Mc-Jansson i Falun...
Behöver fler från framför allt södra och nora Sverige. Vet du...?

2. Enstaka bilder, gamla eller nytagna, på just dig hoj. Bilder som jag kan använda för att göra superkorta "notistexter" till bland annat "klubbens album". (Din nyköpta hoj, din nyrenvoerade pärla, en gammal Norton du hade för 30 år sedan, din gamla hoj när du var på semester 1968...

3. Jag behöver "Commando-material" till klubbtidningen! Intresset för Commandon är jättestort eftersom över häften av medlemmarna har just Commando. Jag är intresserad av allt, från längre tekniska artiklar till korta texter om den egna hojen.

4. Fler reseberättelser som inspirerar! Oavsett du berättar om resan till Äppelboträffen, jorden runt-resan eller solskensturen till favoritfiket runt hörnet, kan du bidra till att inspirera och tipsa.

5. Folk som kör/kört kamskaft utanför tävlingsbanorna. Det finns massor med racingfolk som kör kamskaft, men jag vill ha tag i fler som kör kamskaft som touring"!

6...och så behöver jag... just det du kan skriva om/fota. Är intresserad av allt, det vet du ju!
 
Top