Gamla Nortonisten (igen)

Taylor

New member
Finns det inte några medlemmar som kan förbarma sig över de äldre medlemstidningarna.

Jag har flera hundra kilo gamla Nortonisten nu i lager (de åtta sista numren).

Finns det inget annat användningsområde för de? Presumtiva medlemmar? Släktingar? Andra anglofiler? you name it!

Tips ! ?

Hör av er via mailen. Fri frakt.
 

Kim

Administrator
Ta 2 av varje nummer och ge mig så ska jag dela ut till ett par kompisar som säkert är intresserade av lite lektyr.
 

Taylor

New member
Kim skrev:
Ta 2 av varje nummer och ge mig så ska jag dela ut till ett par kompisar som säkert är intresserade av lite lektyr.

Två stora kuvert på väg :wink:


Tord Ahlin skrev:
Kanske kan man lägga ut dem i smyg på arbetsplatser föe att locka medlemar?

Bra idé. Hör av er till mig nu så skickar jag tidningar
 
Hej!
Skicka gärna upp 1 ex av de sista 8 numren till mej.
Jag lägger dem på klubben så alla medlemmar och besökare kanske inser att det finns andra hojar (förutom HåDe) med, hehe!

MVH
Leif
 

Taylor

New member
Leif Andersson skrev:
Hej!
Skicka gärna upp 1 ex av de sista 8 numren till mej.
Jag lägger dem på klubben så alla medlemmar och besökare kanske inser att det finns andra hojar (förutom HåDe) med, hehe!

MVH
Leif

Får jag bara adressen så ...
 
Hejsan!
Skicka tidningarna till Leif Andersson Björkgatan 21 820 60 Delsbo, så ska jag se om det inte går att upplysa någon av de blyslädesåkare som finns i min omgivning! :D
 

Taylor

New member
Leif Andersson skrev:
Hejsan!
Skicka tidningarna till Leif Andersson Björkgatan 21 820 60 Delsbo, så ska jag se om det inte går att upplysa någon av de blyslädesåkare som finns i min omgivning! :D

Tackar för det.

Jo. Det finns tre stycken Leif Andersson så det är bäst att den kommer till rätt Leif.

Annars kanske det blir galet :mrgreen:

Du har de på fredag
 

Per G

New member
Peter,
Kan du skicka 6 exemplar av senaste numret med artikeln om nya Commando till Norton fabriken i England. Adress nedan.
De kan i alla fall kolla bilderna :D

Norton Motorcycles (UK) Ltd
Donington Park Grand Prix Circuit,
Castle Donington, Derby,
DE74 2RP
United Kingdom

Mvh,
Per
 

Taylor

New member
Per G skrev:
Peter,
Kan du skicka 6 exemplar av senaste numret med artikeln om nya Commando till Norton fabriken i England. Adress nedan.
De kan i alla fall kolla bilderna :D

Norton Motorcycles (UK) Ltd
Donington Park Grand Prix Circuit,
Castle Donington, Derby,
DE74 2RP
United Kingdom

Mvh,
Per

Jag fixar det

Tror du inte de vill ha fler nummer av Nortobisten? Alltså, tidigare nummer.
 

Per G

New member
Peter,
Jodå det vill de säkert ha men speciellt det senaste med artikeln som de är med i själva :D
 

camenius

Well-known member
De bör redan ha fått tidningen.

Jag gav Peter cirka 20 kuvert med olika adressater som skulle tillsändas ett ex samtidigt som numret gick ut till medlemmarna. Har Peter skött sig så ska alltså exempelvis Chris hos Norton Motorcycles ha fått ett ex redan.

I´m (always) ahead of ya´!
 

Per G

New member
Bra jobbat Lasse!
De kan inte skada om de får några ex till så killarna på verkstan får kika också :D

Per
 

Taylor

New member
Finns det inga andra motorklubbar ni har kontakt med som vi kan förse med gamla tidningar?

Kanske ett bra sätt att få in nya medlemmar.
 

camenius

Well-known member
Bättre att förese museer. Jag kan lägga ut på Gyllene Hjulet i Surahammar, hämtar ex hos dig före årsmötet så slipper vi kosta på porto.
 
Top