Gallerit

låter inte det bra?

  • ja

    Votes: 0 0.0%
  • nej

    Votes: 0 0.0%
  • vet inte

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0

j.ahlin

New member
Det finns ju bilder ifrån Läppeträffar säkert 10år tillbaka i tiden. Vore inte det något att ladda upp?
Och jag tycker att man borde kunna få flera egna uppgifter att fylla i. Tex för, efternamn, födelseår, och kanske någon egen liten textsnutt om sig själv på sin sida.
 

Taylor

New member
j.ahlin skrev:
Det finns ju bilder ifrån Läppeträffar säkert 10år tillbaka i tiden. Vore inte det något att ladda upp?
Och jag tycker att man borde kunna få flera egna uppgifter att fylla i. Tex för, efternamn, födelseår, och kanske någon egen liten textsnutt om sig själv på sin sida.

Hej Johan. Jo du ärt yngst i klaubben tätt följt av Jocke A i Katrineholm som är 4 månader äldre än du.

Jag har en jäkla massa bilder från Läppeträffen (och givetvis an massa andra träffar också) från en massa år tillbaka som skulle kunna läggas upp på forumet. Det omsträndiga i det hela är väl att de som är med på bilderna måste tillfrågas först.

Registerhållaren
 
A

Anonymous

Guest
Jo, lite bilder från gamla träffar uppskattas. Skicka dem till ( t.ahlin SNABEL-A hotmail.com ) och skriv vad bildera föreställer, och helst ett datum på dem, men det ka jag nog lista ut med hjälp av gamla norton-tidningar.
 
Top