76 sidor Nortonisten lämnad

camenius

Well-known member
Har just lämnat över vårnumret till Peter för tryck. Det blir hela 76 sidor. Är för en gång skull ganska nöjd och hoppas att det motsvarar mina förhoppningar när numret är tryckt och man kan bläddra sidorna.

Har då och då haft lite dåligt samvete mot alla Commando-ägare, eftersom "Commando-texter" i numren bak i tiden, inte haft samma proportion som antal Commandoägare i klubben. Men nu blir det MYCKET Commando! Inte enbart av den gamla, utan även om den nya. :D

Klart att det också blir en del andra twinnar och encylindriga också.
 

Taylor

New member
Tidningen ligger för tryck och väntas klar den 12/4. Sen blir det några dagar med kuvertering så den bör ligga i er brevlåda den 18/4.
 

camenius

Well-known member
Tidning kom idag, tack för snabb distribution. Kul att den är ute innan Påskhelgen. Hoppas många anmäler sig till årets första Nortonträff: Västkustträffen på Orust. Vi syns där!
 

Magnus Jönsson

Administrator
Vilket toppennummer :D Lasse, du tar verkligen paus med flaggan i topp, tack för allt jobb du lagt ned på Nortonisten under åren och alla intressanta artklar du lyckats få fram.
/Magnus
 

camenius

Well-known member
Tack, vänlig att du skriver så. Uppskattas och gör att jag bli än mer positiv till att återvändfa till posten som redaktör framöver.
 

Per G

New member
Fick den igår, hann kika litet.
Brukar alltid vara bra men detta nummer var kanonbra :D

Per
 

camenius

Well-known member
Tack, ett extra tack till Per Gädd som skickade in reportaget från Norton Motorcycles! Nortonisten var därmed först i landet med en egen artikel om hoj och fabrik. Den enda som publicerats i Sverige, vad jag vet, var en från UK inköpt artikel.
Kändes fint, inte minst med tanke på att den "kryddade" artikeln om "gamla" Commandon.
 

Per G

New member
Man får mycket som klubbmedlem så det känns bra att kunna bidra med något också.

Per
 
Top