Årsmötet 2009

Kim

Administrator
Redan klargjort för familjen att vi ska dit.. Jag och en av tjejerna på Commando och resten med husvagn!

Mvh Kim
 

Kim

Administrator
Tyvärr inte.. :cry: Men familjen ska med!! :lol:

Mitt inlägg såg rätt kul ut såg jag nu! :D
 

Per G

New member
Jag har skrivit in datumet i kalendern, planerar att åka hemifrån fredag förmiddag. Tar med mig ett par öl istället för mitt harem :D

/Per
 

Magnus Jönsson

Administrator
Har inte bestämt mig ännu :? får se om det är nån mer söderifrån som vill göra mig sällskap, men det är inte omöjligt att jag tar mig en tur.
/Magnus
 

Weine

Member
Vi är i allafall två från Dalsland som kommer, om hängslena håller.

Weine och Catharina
 

Ilefjord

New member
Hallo-n...Everybody...!!!

Efter en del disskutioner...på hemmafronten....ang Nortonklubbens årsmöte...ansökte jag om en hastig Skilsmässa...gjorde ett hastigt besök i Argentina hos en erkänt duktig plastikkirurg...( efter FD hustruns bärsärkagång med Kökskniv , brödkavel , våffeljärn , oslipad häcksax , samt en sista justering med min gammla vinkelslip..).. hela denna "skönhetsbehandling " utfördes på 5 minuter ...starkt påhejad med glada tillrop från min FD svärmor...!! Sköt upp min egen begravning....kontaktade advokaten och ändrade i mitt testamente .....sålde huset...avbokade en...10 månaders jorden runt resa...!!!
ALLT ENKOM FÖR VÅRAT OTROLIGT GEMYTLIGA SAMKVÄM...PÅ ÅRSMÖTET...!! 8)
Smällar man får ta...det kostar som bekant att ligga på topp..!! 8)
Bara att få ha det stora nöjet att höra hur man gör en bakhjulswheelie..med en trumbroms fram från -58..!!??...alla sanlösa hastighetsrekord....hur många MC-konstaplar man fintat bort.. genom att göra en " ROSSI ..Breakout " ...prat om hur många grader man kan luta hojen i kurvorna...( graderna minskar markant efter x antal pilsner ). :shock: Fiskehistorier...är rena KINDERGARTEN SAGOR..!!!
För höge bövelns...såna storyes får man ikke missa...!!

Självklart kommer vartfall denne SKÅNINGEN att närvara..!!! 8)
Kör försiktigt, och använd hjärna hjärnan på hojturerna..så ses vi...!!!
 

Per G

New member
Ja, årsmötte är ju Norton ägarnas älgjakt, och som bekant så är ju det årets största händelse.

/Per
 
Kommer också, tänkt ta lite semester så hustrun tar husvagnen och jag Nortonen så drar vi först till västkusten för att sedan delta på årsmötet veckan efter :p så är det planerat i alla fal.
:) Ha det gott!
Hans
 
Top