Äppelboträffen 12-14 Juli

Per G

New member
Äppelboträffen 12-14 Juli 2013.
För mer info se senaste numret av Nortonisten.

Per
 

krister

Member
Hej
Är det någon som vill samåka från södra sverige till Äppelbo ?
Om vädret tillåter åker jag från Halmstad vid lunchtid fredag

Krister
 

Taylor

New member
krister skrev:
Hej
Är det någon som vill samåka från södra sverige till Äppelbo ?
Om vädret tillåter åker jag från Halmstad vid lunchtid fredag

Krister

Krister. Ska du ha tillbaka dina övningstrummor?
Peter
 

krister

Member
hej
jag skall kolla med barnbarna om de är intreserade,jag har ett par Roland V drums nu både ute på spelning och som övningsset skitballt alltså ,ingen ko på isen

krister
 

Taylor

New member
krister skrev:
hej
jag skall kolla med barnbarna om de är intreserade,jag har ett par Roland V drums nu både ute på spelning och som övningsset skitballt alltså ,ingen ko på isen

krister

OK.

Hör av dig sen då.
 

Per G

New member
Klas Wejle och jag planerar att åka vid lunchtid Fredag om chefen (hustrun) skriver på permissionen. Får jobba undan husprojekten innan Fredag, pust!

Jag planerar att fara vidare Lördag, ska till Säter folkpark och kolla in "Gitarrens dag" med bl.a. Claes Yngström (Sky High) :D

Hälsningar,

Per G
 

camenius

Well-known member
jag åker från Västerås troligen redan strax efter lunchtid (verkar populärt för oss alla) och har inte riktigt bestämt vilken väg. Vill köra annan än den jag brukar köra, troligen en mer "västerlig" än Ängelsberg, Fagersta, Ludvika. Grangärde, som annars är ett bra tips för andra som inte kört denna som går över det mycket vackra Lilla och Stora Malingen.

Blir kul att träffa er alla! Vädret verkar bli regnfritt, måste bli första gången för Äppelbo på många år.

:upp
 

Per G

New member
Altanutbyggnaden klar och hustrun har skrivit på permissionssedeln :D

Ändrade resplaner. Kommer att åka ihop med Lasse Camenius från Västerås.

Vi ska träffas Fredag 12.00 på OKQ8 i Västerås. Mackan ligger precis vid E18 i ytterkanten av Västerås i riktning mot Enköping.
Någon mer som vill hänga på så är det bara att vara där i tid så åker vi tillsammans.

Ska njuta av mina nya IKON dämpare, precis monterade.

Hälsningar,
Per
 

camenius

Well-known member
Macken ligger inte vid ytterkanten! Det är en annan mack. Om någon ytterligare till äventyrs kommer så menar Per den obemannade macken vid det lilla hotellet Gyllene hjulet, till vänster om E18 om du kommer från Stockholmshållet. Vid änden av Kopparbergsvägen.
 

Per G

New member
Fantastisk tur upp till Äppelbo i strålande sol, fina vägar och underbara områden man åkte igenom :D
Toppenfint ställe Anders har i Äppelbo invid älven. Många besökare inkluderande ett par från Norge.
Hemresan på Lördag (permissionen tog slut Lördag kväll :D ) blev soloåka med fikastopp utanför Borlänge. Sedan blev det 19 raska mil på tomma väger med kvällssolen i ryggen. Maskinen spinner fint över 4000 rpm.

Per
 

krister

Member
hej
Tack alla för en fin träff och ett fint arragemang av Anders och co ,det blir en resa dit nästa år för mig

krister
 

camenius

Well-known member
Varmt tack till alla för kamratlig och underbart trevlig träff. Vi har verkligen kul tillsammans i klubben!

Extra tack till Anders och Håkan förstås som årtligen orkar dra lasset.

..och tänk att det blev ett regnfritt möte (nåja, det kom faktiskt några små och få droppar på hemvägen, men de var så ynkliga att inte ens vidrutetorkarna på mötande bilar aktiverats och räknas därför ej.)
 
Top