Hej surfade runt och hittade ett fint minne från 70 talet då jag bodde några år på Gotland
http://gmck.se/wordpress/wp-content/upl ... 20_aar.pdf
Klubben existerar fortfarande och det finns nog fortfarande medlemmar som känner igen mig men gissningsvis är det barnbarna som är i majoritet
Varma minnen
Krister
Nostalgi från 70 talet
Moderatorer: Per G, Moderatorgruppen
Nostalgi från 70 talet
Gillar tubsockor och sandaler
Re: Nostalgi från 70 talet
På jättefrillornas tid! 

Re: Nostalgi från 70 talet
Kul!
Hittade för många år sedan en sida på nätet för VMCK, en av klubbarna i Västerås. Där fanns bilder från "gamla tider i stan" men den är tyvärr borta. Hittade den i alla fall inte när jag sökte för några år sedan. Nu hittar sökmotorn enbart Vätterbygdens mck när jag söker på vmck.
Alltid kul att kika på gamla bilder, för mig extra kul när de är från från 60- och 70 talet då jag hade "min period".
Hittade för många år sedan en sida på nätet för VMCK, en av klubbarna i Västerås. Där fanns bilder från "gamla tider i stan" men den är tyvärr borta. Hittade den i alla fall inte när jag sökte för några år sedan. Nu hittar sökmotorn enbart Vätterbygdens mck när jag söker på vmck.
Alltid kul att kika på gamla bilder, för mig extra kul när de är från från 60- och 70 talet då jag hade "min period".
Lasse Lansdowne Camenius, legitimerad obotlig nortonist, Featherbed Meadows.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one."
Så mycket gillar jag mitt land, att jag gärna delar det med många andra.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one."
Så mycket gillar jag mitt land, att jag gärna delar det med många andra.