Vart tog våren vägen??

Status
Ej öppen för fler svar.
Snö endast vid vägkanten :D åkte en runda i dag fick ha visiret nere annas blev det kallt om näsan. Ha förtrösta det måste vara vår i luften såg några blommer vid husknuten så det så.
Mvh/Hans
 

camenius

Well-known member
Några av de större gator i närheten är torra och fina.

Dock utanför garaget är gatorna slaskiga och en hel del snö. Men, några dagar till så... ..kanske till helgen? Ja, definitivt till helgen!

Testade att starta Atlasen idag. Den startade på................................ .....................FÖRSTA!

(Att kopplingen lät som ett gisslande tröskverk vill jag förtränga! Hmm, vad är nu detta.....?)
 

Magnus Jönsson

Administrator
I Växjö var det helt klart vårkänning i helgen 8) .
Men boendes på landsbygden med 1 km lerig och isig grusväg för att nå asfalterad dito avstod jag ifrån provtur och avsatte istället helgen för att gå igenom och snygga till baksvingen på en cykel av icke engelskt ursprung.
Men snart har grusvägen torkat upp, då j... :lol:
 

camenius

Well-known member
Det är lite märkligt det här med hojar och vårkänslor. Men med stigande ålder kontaterar jag att "det blir värre med åren". Jo, faktiskt, jag längtar mer och mer intensivt efter hojåkandet, mer och mer för varje år.

Extra kul i år är att jag har min Atlas i garaget. Har så enormt starkt längtat efter en twin, efter alla år på tripplar. Men känslan av twinljudet, finns det NÅGOT vackrare? Jag tycker inte det. Inte ens ljudet efter en stamp, som om -gud förbjude- antagligen skulle var den slags hoj jag valde som "sista hoj" om jag tvingades välja bort alla utom en.

Startar nog snart en ny tråd här på forumet, en som handlar om allas erfarenheter av olika hojar. Vilka var positiva och vilka var negativa...
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Top