Vårnumret 2017

camenius

Well-known member
Vårnumret 2017 klart för tryck. Rekordstort med 80 sidor vilket jag hoppas gläder alla lässugna medlemmar.
 

Bifogat

  • 2017, 1 001.jpg
    2017, 1 001.jpg
    1.3 MB · Visningar: 1,415

JanneW

New member
Ser med spänning fram mot att få tidningen - den blir bara bättre för varje nummer!

Janne W
 

camenius

Well-known member
Om Posten sköter sig ska medlemmarna ha sin tidning på onsdag/torsdag.

(Konstigt nog är portot till utländska medlemmar, oavsett de bor på Åland, i Norge, i Tyskland eller i Sydafrika, detsamma! Men så har det blivit från och med 2017, om man sänder brev till någon utanför våra gränser.)
 

Bragfjord

Well-known member
Ja vad ska man säga, finns väl ingen Motor Klubb tidning el. liknade med en sånt fullspäckat medlems nr -tidning som vi blir bortskämda med, Lasse går på högtryck! Man Tackar! :D
 

camenius

Well-known member
Tack för vänliga ord. Behöver dem eftersom jag efter att numret är klart, mest ser sådant som jag skulle gjort annorlunda och så vidare.
Så tack!
 
Håller med er. Vi blir rejält bortskämda med denna fina tidning. Familjen här hemma har lärt sig att det är som julafton för mig vår o höst när tidningen kommer. Mycket proffsigt arbete.
Tack
 

camenius

Well-known member
Tack själva. Tar till mig de varma orden.

OBS!!! Uppmärksammas bör ju också att jag inte är ensam om att göra den. Bygger tidningen också på material som sänds in, så orden går även till dem!

Att aldrig bli nöjd kan visserligen vara en mara, men också en drivkraft. Märkligt nog. Just nu är jag så förbannad på att första långa artikeln är så "pratig" och så lång. Den skulle tjäna på hårdare redigering samt bli mer "i tudelad". Alltså istället för en lång, bli tre kortare, vilket gör den mer läsvänlig under ett och samma tema.

Sådana tanker inspirerar eftersom jag direkt tänker: Nästa nummer, ja då jäv-ar i lådan ska det blir bättre. :) Annars slängs jag ut som redaktör på årsmötet.

Därför är jag redan igång med höstnumret. Att jag nu är nöjd med två artiklar som är klara, betyder dock inte att jag har kvar den känslan när hela numret trycks, skratt.

That´s life. :)

Någon som kan hjälpa mig med material om encylindrigt?
 
Top