Vårnumret 2015 klart

camenius

Well-known member
Om allt fungerar bra hos Posten når vårnumret medlemmarna under nästa vecka.

Fullspäckat med text och bild kring encylindriga maskiner, hoppas jag att de 68 sidorna intresserar även Commando-ägarna i klubben.

Som kompensation till Commando-folket ska höstnumret innehålla mycket om just Nortons stora flaggskepp. Är därför mycket intresserad av spontant insända bidrag från just dig som kör Commando.
 
Fick numret idag. Tack för både fin och tänkvärd läsning! Mindre tack för att jag nu, efter att ha läst igenom bladet, måste skaffa den där stånkan jag funderat på i flera år! :lol: 8)
 

Magnus Jönsson

Administrator
Tack Lasse vilket otroligt bra jobb du gör.
Det blev en riktig chock att läsa om Hans och Monikas olycka, läste/hörde nånstans om att Hans råkat ut för en olycka men hade ingen aning om att det var så allvarligt. Skönt ändå att läsa att de i slutänden ändå klarade sig ur det med att någorlunda ha hälsan i behåll och kommer att fotsätta förgylla våra träffar runt om i sverige, fortsätt att krya på er.
Artikeln om min tavla tycker jag också blev bra, jag kan väl tillägga att det var en femtioårspresent och att jag inte kostade på mig den själv. Jag hade ingen aning om den och den gladde en som har allt mycket.
Jag fortsätter läsa imorgon, nu blir det hockeyfinal med Växjö Lakers resten av kvällen :upp
 

Per G

New member
Ja, vad ska man säga? Nortonisten i sig är ju värd det vi betalar i medlemsavgift :D
Sedan har man träffar, försäkring, trevliga klubbmedlemmar som ren bonus!!

Bjarne, vilken tur att jag redan skaffat den där stånkan. Den blir nog klar vilket årtionde som helst :lol:

Hälsningar,
Per
 

camenius

Well-known member
Tack för så snälla ord, uppskattas.

Var (och är delvis ännu) lite nervös när numret gick ut, eftersom det är så enormt mycket om stånkor och så lite Commando. ...och för den snudd på hysteriska formgivningen med så mycket bilder och "smårutor" med korta texter inblandade i den längre artikeln. Gillar det själv, men vet så lite om hur andra ser på detta.

Nåja. Ny chans att göra bättre i höst.
 

krister

Member
Hej
Tack för en bra och proffsig tidning, kul med artiklar om enstånkor, de flesta av oss har en Commando och då är det kul att läsa om lite annat och vidga horisonten lite grann

Krister
 
Per G skrev:
Bjarne, vilken tur att jag redan skaffat den där stånkan. Den blir nog klar vilket årtionde som helst :lol:

Hälsningar,
Per

Det är väl som med fina viner och god mat: det går inte att ha bråttom om det skall bli vällagat och gott.
 
Top