Ska det verkligen vara på detta viset?

Robban

Member
Efter ett par timmars körning märker jag att bakbromsen, som normalt är närmast att likna vid en parkeringsbroms, känns "konstig". Vid närmare kontroll har hela mitt hemmagjorda huvudcylinderfäste gått åt h-sike. Sens moral; I de flesta fall tjänar man mycket mer (på fler än ett sätt) på att lätta på den egna vikten än att försöka lätta på hojens vikt.
Eller hur?
Robban
 

Robban

Member
Du har så rätt Magnus, men i detta fall har jag ett Mk III baknav med egentillverkad skiva och Grimeca-ok/huvudcylinder, som jag förgäves har försökt ladda ner bilder på, så det borde vara lite mer än parkeringsbroms/pedal. Jag försöker en gång till, annars? Vad gör jag för fel Tord?
 

Magnus Jönsson

Administrator
Har trumma på min så det borde finnas lite broms där, måste riva och kolla det vid tillfälle för just nu är bromsverkan obefintlig.
/Magnus
 

Robban

Member
OK, jag tror att jag också kommer att gå över till trumma, även om det kanske blir en japansk. (Snälla ni, hata mig inte)
 

tr5

New member
Hej Robban

Robban skrev:
förgäves har försökt ladda ner bilder på

Kommer det en röd text felaktigt bildformat eller nåt liknande?
Isåfall kan du först öppna bilden i Paint och spara en kopia i annat format (jpeg eller GIF) som man kan välja när man sparar.
Prova sedan igen, men välj den nya kopian.

/Peter
 

Magnus Jönsson

Administrator
No problems, har redan en sån :roll: (med skiva) som svensk bilprovning tyckte jag ska byta styrlager på, så de är ju inte heller underhållsfria :wink:
Magnus
 

Robban

Member
Nej, inget felaktigt bildformat el. likn. Jag trodde att jag hade för hög kvalitet på bilden, men inte heller det. Konstigt eller?
 
Top