Onsdagen den 3 september

Hej på er
Hinckley Skåne skall ha en kvällsträff här hemma och givetvis är även klubbmedlemar i Norton varmt välkomna hit med.
Mvh/ Hans o Monica

Se: www.hinckley-skane.se
 
Jag var i trakterna men hade tydligen inte memorerat platsen ordentligt. Det får bli kaffe en annan gång, Hans.

Kan bjuda på en bild från Shell i Hörby igår kväll som hade slut på 98 V-power. Den orange-gröna björnen på andra sidan gatan hade inte heller riktig bensin så jag chansade och körde på ångorna när jag rullade in på Shell i Åstorp 6 mil senare.



I Höör pågick någon form av jänke-träff för motorburen ungdom i (över-)mogen ålder och det var fullt ställ på ordningsmakten.

Det blev förvisso inget Zoégas men ändå en trevlig kvällstur på omkring 16 mil. Hade dock för lite på mig; det var över 20 grader varmt när jag lämnade Kullabygden men när solen gick ner blev det snabbt kyligare. Det märks att sommaren börjar gå mot sitt slut.
 

otto

New member
Hej
Jag glömde fråga om det var Zoegas men tackar dig och Monica så mycket för kaffe och kaka. Det var en härlig kvällstur hem också.

Otto
 
Hej på er
Visst var det Zoegas :D
Och i dag ljöd åter en paralleltvin här hemma, jag och 650 tog en runda på ett par km det var ricktigt skönt att åter vara i sadeln. Men Monica uppskatta inte det vilket jag har full förståelse för.
Må väl alla och kör som ni brukar.
Mvh/ Hans
 

camenius

Well-known member
Som redan skrivet... det var som tusan... var rädd modig och om Monica. Inte märkligt om hon blev orolig.
 
Top