Nya numret av Nortonisten..

Magnus Jönsson

Administrator
har jag inte fått ännu, men väntar som alltid med spänning :) . Men varför går det inte att svara på inlägg under Nortonisten?
/Magnus
 

Tord Ahlin

Administrator
Jag har låst detta forum till förmån för Lasse, Jag tycker det passar med lite diktatur där. Detta forum "Nortonisten" Skall vara en ren informationssida som Lasse då informerar oss om tidningen, "Nåt att lita på" sas ,, har jag fel?

Om man vill honom så går det att PMa han eller mejla. Men detta går förstås att göra om så att alla kan skriva där, jag tycker bara att det är smidigare om det är rent där.
 

Kim

Administrator
Jo, fast du ställde faktiskt en fråga där om någon hade fått tidningen? ;)

Annars håller jag med om att där ska det vara diktatur!
 

Taylor

New member
Tord Ahlin skrev:
Jag har låst detta forum till förmån för Lasse, Jag tycker det passar med lite diktatur där. Detta forum "Nortonisten" Skall vara en ren informationssida som Lasse då informerar oss om tidningen, "Nåt att lita på" sas ,, har jag fel?

Om man vill honom så går det att PMa han eller mejla. Men detta går förstås att göra om så att alla kan skriva där, jag tycker bara att det är smidigare om det är rent där.

Här är vi visst inte riktigt överens.

Jag tycker man ska få skriva där. Det är ett utmärkt ställa att tala om vad man tycker om tidningen.

Och det som förmodligen skrivs där glädjer Lasse :D
 

Taylor

New member
Magnus Jönsson skrev:
Jag håller med, vore kul att kunna ge lite respons på en sån bra tidning.
/Magnus

Vi får se över det här.

Har den inte kommit idag heller?

Du får höra av dig till mig i helgen om den inte dimper ner i din låda idag.
 

Kim

Administrator
Fyfan va rätt! Var ute och gasade på gatan efter att Tord och jag filat lite på grejerna! :D
 
Top