Nortonisten vårnumret

camenius

Well-known member
Nortonisten lämnades för tryck förra veckan. Tror det kommer att uppskattas även om det tyvärr är väldigt lite om encylindrigt. Med lite tur distribueras det slutet av kommande vecka.

Redan nu vill jag be om hjälp för nästa nummer. Snälla du som kan hjälpa till med följande, hör av dig redan nu!

- Encylindrigt, allt av intresse. Annars blir det mest om twinnar, behöver blandat innehåll.
- Dominator, oavsett modell. En längre artikel planeras. Vill ha alla tänkbara bilder på alla Dominatormodeller. Och mycket gärna en kort text med presentation av din hoj, dina synpunkter och erfarenheter av den. Eller en resa du gjort, renovering eller what ever. Allt av intresse.
- Allt annat relaterat till Norton eller ditt mc-intresse är också av intresse så klart. Tråkigt när enbart redaktören skriver, så hör av dig med reseskildringar, renoveringar, ditt ägande eller Nortonintresse.
- Var på träff i somras? Berätta.

Alla bidrag ge dig kostnadsfritt medlemskap under ett år.
 

Kim

Administrator
Hade varit kul att kunna bidra med nåt, men jag vet inte vad jag ska bidra med. :(
 

camenius

Well-known member
Jodå, jag har en idé för dig om du får tid. du ska ju titta i din växellåda i vinter, exempelvis. Hör av mig med pm senare.
 
Top