Nästa "Nortonisten" 2011

Taylor

New member
Hur ser upplägget ut för hst/vinternumret ut av Nortonisten?

Bidrag, information, fotografier från träffarna m.m?

Jag var inte med på årsmötet och jag har inte läst nåt om det här heller om vad som hände.
 

camenius

Well-known member
Prata med släkten, Johan är redaktör och ansvarig så du får höra med honom.

Jag har lovat honom att skriva om:
Nortonträffarna Orust, årsmöte, äppelbo. Har även nämnt till honom att jag kan bidraga med ytterligare något material och en del bilder. Sökte honom flera gånger i somras för att höra om han vill ha min hjälp, ex vis med grunderna för formgivningen.

Eftersom jag skriver om årsmötet kan du väl sända mig protokollet samt revisionsberättelsen som inte presenterades på årsmötet, så lägger jag med dem (lovade Johan att formge mina bidrag). Är väl snyggast att lägga med revisionsberättelsen för att undvika missförstånd. Med tanke på detta och annat från årsmötet, som nog får ses som onormalt i en vanlig förening, bör styrelsen granska stadgarna som jag nu när jag läser dem i efterhand, ser som märkliga och direkt galna (eller är de omformulerade någon gång efter 2003, som är den version som jag nyss läst?).
 

Taylor

New member
camenius skrev:
Med tanke på detta och annat från årsmötet, som nog får ses som onormalt i en vanlig förening, bör styrelsen granska stadgarna som jag nu när jag läser dem i efterhand, ser som märkliga och direkt galna (eller är de omformulerade någon gång efter 2003, som är den version som jag nyss läst?).

Den är omformulerad

Jag mailar dig de på en gång
 
Top