Motorrenovering Honda CBX1000 -79

Magnus Jönsson

Administrator
Ursäkta, lite som att svära i kyrkan... :oops:
Jag har en kompis som behöver hjälp med en sån här maskin, packboxen vid generatoraxeln läcker lite och släpper ut olja i generatorn vilket gör att den inte laddar. För att åtgärda det på rätt sätt så krävs det att man delar motorn, något som han inte har kunskap eller lust att prova själv.
Cykeln är helt orörd och original och således värd en slant så arbetet måste ju utföras på ett proffsigt sätt av någon som vet vad den gör, eftersom han inte har någon bra kontakt via CBX-klubben så tänkte jag att jag ställer frågan i en klubb med lite kunskap :lol:
Är det någon som har ett uppslag på någon som kan tänkas utföra ett sån jobb? helst en privatperson för att komma ner lite i pris men om inte det lyckas så duger ju en duktig firma också.
Tack på förhand!
 

Kim

Administrator
Har en kompis som har haft flera cbx, han är kung på dom där så du jag kan höra med honom om han kan bistå med lite hjälp.
 

Magnus Jönsson

Administrator
Toppen Kim, hör med honom och skicka över namn och nummer om han kan tänka sig det så får de ta kontakt med varandra, han kan ju åtminstone ge honom lite support :D
 
Top