Mera Brage

Bragfjord

Well-known member
DSC06038.JPGDSC06035.JPGIngen vår här, sen denna bild har det kommit en omgång till (läs ploga) i natt var det -15gr när jag gick ut med putte, de är bara att gilla läget men om en månad eller så blir det andra bullar!

DSC05936.JPGDå är det dags att rulla ut! Tänk torr asfalt..
 

Bragfjord

Well-known member
DSC05943.JPGDSC05948.JPGDSC05949.JPGNär jag ställt in cykeln är det dags att plasta o måla om bruksbilen som nu är 38år, börjar bli inkörd nu..
Men oktober är lite kallt i kall garage för att lacka, blir lätt rinningar, så det blev bara grundfärg det får duga över vintern och lägger org. lacken i sommar (som inte blir av) de är fördelen med gammal bil det behöver inte vara perfekt å jag är ingen lackerare ändå. Huvudsaken att den går bra och klarar besiktning är mina krav med denna, å motorn är skottsäker även om kamremmen går av!
 

Bragfjord

Well-known member
DSC05972.JPGDSC06010.JPGDSC06022.JPGNu har jag skrivit text till dessa bilder 2ggr och när jag nästan är klar försvinner allt, hur kul är det? trots att jag förhandsgranskat o spara utkast. Jag går ut med Putte istället, God natt!

Skrev igen nu långt o länge så plötsligt försvann allt o forum sidan kom fram.
Misstänker att det är min dator som felas? Tack Tord för tips, jobbar på det men är ingen expert.

Jag ger mig inte. Bilderna visar mitt sk. bygge på loftet. Det började med en balkong, blev en till inne i verkstan fortsätter nu att göra en lokal uppepå loftet. Lite kul vinterjobb, är ingen snickare men lär mig genom internet. För en gångs skull blir jag inte skitig som med bilar, bara sågspån, alltså sånt man suger upp olja, Ni fattar. Men så var det här med garage, jag har alltid propagerat att ta till när ni bygger, men vad hjälper det, se på mig fullproppat!
 
Top