Mc Collection Tidö Slott

Bragfjord

Well-known member
Anna-Stina jag å Putte var på genomresa runt Västerås o annat då vi beslöt att besöka Mc Collection! Vid vackra Tidö Slott! Tid. Sollentuna var en pärla och svårslagen, MEN... nu ännu bättre! Större lokaler och mer av allt! Ett Mc Mekka för alla entusiaster! Därtill i trevllg miljö med restaurant en bit ifrån, här gäller det att ge det hela tid!20190725_103421.jpg Kom tidig kväll och då var en bom fälld för kvällen! Bra med husbil då, hittade en fin plats att backa in på för kvällsmat å sedan en promenad med Putte i vacker omgivning för att senare knyta sig.
 

Bragfjord

Well-known member
20190725_120821.jpgmen det finns annat också! Det här var Anna-Stinas favorit, så också jag!

Tycker nog att Nortonen är värd en högre placering typ roterande podie" eller liknande då den togs fram av Peter Williams och gjorde många fina placeringar med Peter i sadeln! Som den står nu framhävs inte detta, ett önskemål alltså!
 

Bragfjord

Well-known member
20190725_121100.jpgMen Peugeot är bekant? 1907! Inte visste jag att dom gjort Mc för länge sen, men deras bilar har jag på senare tid (-60-70tal) jobbat med och min favorit var o är... 404 efter -68!
 

Bragfjord

Well-known member
20190725_120742.jpgMen vem har hört om denna kluriga 2t. ? Typhoon alltså! Vid ett nytt besök när jag läste på info skylten(!) har Folke Mannersteth varit inblandad, respekt alltså!
 
Top