Korona

Hei alle sammen.
For det første vil jeg si, at jeg håper alle fremdeles er friske.
Dette begynner å bli vanskelig, ekkelt og litt skremmende. Det begynner å annta dimensjoner som er vanskelig å forstå.
At samfunnet kan risikere å være delvis nedstengt i flere måneder, det er helt ubegripelig.
Her i Norge begynner det å bli veldig stille nå. alle de som kan holde seg hjemme fra jobben gjør det. Motorveien er nå nesten helt tom for biler, alle skoler og barnehager er stengt. Går ut ifra at det er omtrent slik i Sverige også.
Jeg har sagt til meg selv og min kone, at heldigvis at det er Mars og ikke November. For de av oss Som har en hage (tregård)
kan heldigvis gå ut å finne på litt der.
Å så er det vi Nortonister da. Vi kan jo heldigvis gå ut til vår kjære Norton å starte opp den, kanskje litt tidligere en vi pleier, men så har jo også våren kommet litt tidligere enn den pleier.
Ikke bare starte opp, men vi kan jo ta oss noen turer, i hvert fall når sola skinner. På den er vi trygge. Der kommer det ikke noen Korona dyr å henger seg på.
Så får vi bare vente å se hvordan det går med de planlagte treffene. Foreløpig er det vel ingen som vet noenting.
Dette får gå som det går. Vi får bare være forsiktige å gjøre som vi skal, så går dette sikkert bra. I hvertfall velger jeg å tro det.
Så håper jeg vi treffes på et treff så fort dette er over
vidar
 
Hei

Det er jo planlagt vårtreffet nede i Skåne 15. - 17. Mai.
Slik det ser ut pr. i dag, så er det vel lite sansynlig at det lar seg gjøre å arangere dette , eller hva ?
Går ut fra at noen i styrelsen ser på dette? Om det skal avlyses , eller flyttes , eller hva...?
Det hadde vært fint om det snart kom ut noe synspunkter på dette.
Blir det avlyst i Mai håper jeg kan bli til noe senere på sommeren :D

Vidar
 

Lasse L

Member
Det har du rätt i Vidar, vi har styrelsemöte 22/4 men det är ju bara några veckor innan.

Ska försöka återkomma med besked.
 
Top