Hösttur

camenius

Well-known member
Gillar att du lägger ner lite jobb på att fota dina hojar. Förvånad att det är så få som gör det.
(Eller så fotar många, men lägger inte upp här.)
Alltid kul att se en Norton i fin miljö.
 

Bragfjord

Well-known member
Härliga bilder Bjarne! Hösten är alltid vacker i bra väder, å inte behöver man bli svettig när man kränger på Mc-kläderna.
Men vad ser jag? En ruta! En början till en halvkåpa? Detta är nämligen beroende framkallande när man insett fördelarna, tror Du uppskattar rutan, ser prydligt ut!
 
Hösten är alltid vacker i bra väder, å inte behöver man bli svettig när man kränger på Mc-kläderna.

Ja, jag tillhör ju det fåtal som kör hoj i princip året om. Idag, på årets kortaste dag, till exempel. Jag blev inte svettig nu heller, kan jag meddela. Och Flickorna Lundgren hade stängt, så istället för kaffe blev det het, hemgjord glögg hemma framför brasan.

006fllutr.JPG
 

camenius

Well-known member
Snyggt, snyggt! Och godis framför brasan är inte fy skam det heller.

Du har nu inspirerat mig till att ta en "sista tur för året" på 16H:n. Men då ska jag vara kvitt influensan jag har nu. Och så ska det inte komma snö till nyår.

Har du ny trajja eller minns jag fel? Minns inte att din lack var så som på senaste bilden.
 
Det är samma hoj men den var blå förut. Jag lade en ny lack i somras för att den skulle matcha sidvagnens röda inredning bättre. Nu har i och för sig holken varit avplockad sedan sedan jag körde till Mosten i juni... :roll:

Klart du skall köra till nyår! I skrivande stund är det 8 plusgrader här i södern och solen börjar försiktigt bryta igenom diset. Blir nog en sväng med Dominatorn.
 
Top