Höstnumret 2017

camenius

Well-known member
Årets höstnummer är på väg ut till medlemmarna. Hoppas att det faller medlemmarna i smaken.
 

Bifogat

  • nr 2 2017 2.jpg
    nr 2 2017 2.jpg
    2 MB · Visningar: 839

camenius

Well-known member
Tack och bock! kul att du uppskattar innehållet som även du vidtagit till. Därmed returnerar jag tacket och bockar. Och önskar God Jul även om det är lite tidigt enligt almanackan.
Lasse
 

Bragfjord

Well-known member
Även jag tackar för ett mycket bra nr. Nu har han gjort det igen! Säger jag till Anna-Stina som även uppskattar de fina bilderna på hojarna. Tror det ökande medl. antalet är en direkt följd av vår braiga medlems "tidning"! :)
 

camenius

Well-known member
Tack Brage säger jag och tackar för din medverkan. Fick en varm hälsning från Anders Larsson där han berömde innehållet och bland annat uttryckte sitt stora gillande för det du bidragit med. Så jag tackar och bokar i retur och önskar en kommande skön julhelg.
Hörs!
 

camenius

Well-known member
Snyggt, mycket snyggt. Gäller både hojen och den länga som du bor i! Jag gillar gamla hus.
God jul du åxå!!!
 
camenius skrev:
Snyggt, mycket snyggt. Gäller både hojen och den länga som du bor i! Jag gillar gamla hus.
God jul du åxå!!!

Finns väl en hel del paralleller mellan gamla hojar och gamla kåkar. Opraktiska och underhållskrävande är de men å andra sidan ger de också en känsla man inte hittar i nya hus eller på nya hojar. (Enligt mitt högst personliga förmenande.)
 
Top