Första vårtecknet?

Ilefjord

New member
Joovisst...finns det fåglar som visslar sina truddelutter...!!!
Hörde ikväll ...här nere på det fagra Österlen..
hur 2 st KAFFEGÖKAR...ville bli omhändertagna..!!! :shock:

Men för övrigt så putsas och fejas det febrilt...här...!!
Vi är väl snart på ..G..eller hur..?? :D
Denna säsongen ska det fanimej gasas...!!
Putsa ..fila..mixa och trixa....så ses vi...!! :lol:
 

Magnus Jönsson

Administrator
Det var som katten :shock: en kaffegök!! så tidigt, de brukar ju annars höras klämta först närmare veckoslutet :wink:
Det får vi se till att det blir lite åka av framöver, min moppe står på lyften i väntan på tillsyn, så jag har åtminstone tänkt tanken :oops: , o än finns ju tid.
Ha de gott
/Magnus
 

AndersA

Member
Var ute och startade förra lördagen, hojen startade snällt på 3:e kicken. Tyvärr är varken oljepump eller ventilstyrningar särskilt täta så det blev en "smula" rökutveckling. Tur att ingen ringde brandkåren.......
 

Kim

Administrator
Första vårturen, blev ca 2mil på ny inhandlad Commando..

164_Digitalkameran_002_1.jpg


Mvh Kim
 

Magnus Jönsson

Administrator
GRATTIS :!: o välkommen i gänget.

Fick liv i min också häromdan efter allt för många kickförsök (får felsöka om det håller i sig), blev dock ingen provtur p.g.a att vår grusväg är rena rama gungflyt, men snart har det torkat till...
/Magnus
 

Kim

Administrator
Tack! Blev ytterligare några mil idag, efter att Tord besiktigat min knarr! :D


Mvh Kim
 

tr5

New member
Igårkväll snöade det här i skåne så att man fick pulsa fram i FLERA CENTIMETER "djupsnö". Idag är snön borta, snödroppar och vintergäck tittar fram igen. Det går att köra landsvägshoj, men det är knappast nån njutning.
Vi håller oss till skogen ett tag till. Där hör det ju liksom till att det ska va blött o lerigt.

12_Foto0016_1.jpg

12_Foto0017_1.jpg
 

Lasse L

Member
Fem plusgrader, dagsmeja och tö! För några veckor sedan var man tacksam för temperaturer över -15.

Trampcykeln på väg att tina fram!
20_springII_1.jpg
 

Kim

Administrator
Vännäs? Där var jag för några månader sedan och hämtade "lite" bildelar till fars Cheva... Skapligt med snö!
 
Top