Första Maj 2019

Bragfjord

Well-known member
20190501_121431.jpg2.5liters V-6a som den trevliga ägaren renov. själv. Påstod på skämt att han får 4st. Ferrari för bilen(!)
 

Bragfjord

Well-known member
20190501_125855.jpgMen så har vi Anders Edholm med sin fina 4takts Morini och inte bara det Guzzi man som han är och har, utan det finns Jaguarer och en Maserati i garaget!
 

camenius

Well-known member
Jag gillar bilar med rund design, därför var detvlancian från 50-talet jag fastnade för. Mycket fin. Uppenbart ska jag åka till skokloster nästa år.
 

Bragfjord

Well-known member
Ja Lasse, jag tror Du skulle uppskatta de Italienska fordonen, men även det fina Slottet och omgivningarna. Skulle Du därtill komma med en fin Norton så skulle det sitta fint!20190505_145957.jpgÄlskad hund ska ha bra koja på gamla dar, skulle ha gjort den tid. förstås men nu blev den klar efter 2 hårda veckor. Dubbel väggar med isolering blev det med kraftigt ramverk vilket gjorde den väl tung, fanns ingen möjlighet att skjuta ut den från garaget utan jag fick sätta dit kullagrade hjul från Hjula (!)
 
Hei og hipp hura :upp
Det har vært en fantastisk fin dag med sol og varme og masse glade mennesker :D
enig at vi har et fint land, spesielt i dag ,17 mai :upp
Så sees vi om en uke i Skåne

17 mai.jpg

Vidar
 

Bragfjord

Well-known member
Vilken härlig bild Vidar! Ser ut som man ställer upp "mangrant" å tacka för det, har man åkt o sett vad Norge har att erbjuda förstår jag. Att vi svenskar har generös tillgång till detta vackra land gör inte saken sämre!
 
Top