Enkla versionen av annons...

Status
Ej öppen för fler svar.
A

Anonymous

Guest
Har hållt på lite med annonsdelen till första sidan.

Kom på att jag lägger helt enkelt till ett lösenord, alltså när 'Nisse' vill lägga upp en annons så får han välja ett lösenord som han senare kan använda för att ta bort sin annons.

Vad jag gjort hitills är bara en funktion för att se alla annonser, man kan ännu inte lägga till eller ta bort annonser. Plus att designen är väldigt sparsam. :)

http://www.nortonsweden.se/annons/view.php
 
A

Anonymous

Guest
Nu är det endast lite mer design av den enklare annonssidan som är kvar samt funktion att ta bort sin annons å så klart lite info om själva systemet...

Är länkat nu ifrån huvudsidan, kom bara ihåg att det just inte går att ta bort några annonser samt att alla som ligger där nu är fejk.

Säg gärna till så snart som möjligt om det är något mer som bör vara med.
 

Tord Ahlin

Administrator
Administratör skrev:
Nu är det endast lite mer design av den enklare annonssidan som är kvar samt funktion att ta bort sin annons å så klart lite info om själva systemet...

Är länkat nu ifrån huvudsidan, kom bara ihåg att det just inte går att ta bort några annonser samt att alla som ligger där nu är fejk.

Säg gärna till så snart som möjligt om det är något mer som bör vara med.

- Spännande. Nej som jag ser det är det bra :D
 
A

Anonymous

Guest
Nu kan man även ta bort annonser, även om den funktionen just nu är lite si å så med.

Skriver man in fel lösenord eller ID så kommer det fortarande att stå att annonsen togs bort, fast den tas inte bort om man inte skriver in exakt rätt ID/lösenord.

Ska bara försöka fundera ut någon form av felvisning.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Top