Commando - Down the Road

Så har gubben varit ute och filmat igen! Det har ju varit solsken och mellan 25 och 30 grader varmt i en och en halv månad nu så det har ju blivit en del Norton-åka. Naturligtvis kan man ju inte låta bli att filma lite. Det blev lite åksekvenser men också en del från hojträffar i nejden. Jag slängde ihop lite hem-musicerat soundtrack vid köksbordet också. Här kan man se dogma-filmen: https://www.youtube.com/watch?v=ViSo6A0M02k

PS. För er norr om åsen: "Jau jiudur ennte tau aåå lausa-taget" betyder "Jag orkar inte ta av tyg-taket". :lol:
 

camenius

Well-known member
Najs, verry najs. En Panther skymtade förbi. Mitt hjärta slår lite extra varje gång jag ser dessa stånkor. Mums.
Tack och bock för trevlig film! Bra jobbat.
 

Bragfjord

Well-known member
Alltid trevligt med Dina filmer! Och fina cyklar som filmades! Norton Din går fint hör jag, å tacka för det så bra o okomplicerad, körglad maskin det är, som sagt tid. folk vet inte vad dom går miste om!
 
Jo, Commandon går rätt fint nu sedan jag renoverat toppen i vintras. Det är ju inte världens vassaste hoj om man jämför med moderna maskiner men det är ändå otroligt vilken glädjemaskin Commandon är. Den är helt enkelt jäkligt rolig att köra!

Kameran är en enkel kompaktkamera. En några år gammal Canon Power shot som filmar i HD. Jag har tejpat över micken med lite skumgummi för att försöka eliminera vindbrus, vilket inte lyckats helt. Har funderat på en Go-pro eller liknande men, men...

Jag redigerar i gratisprogrammet Windows Moviemaker.
 
Top