Britanniarally 2015

Bump! En påminnelse! Nu till helgen är det alltså dags.

Om jag inte är helt felunderrättad blir det rockabilly med Coolgators på fredagen och rock `n´ roll med Bobby Lee Band på lördagen.
 

Lasse L

Member
Det är ung. 90 mil mellan Brån och Örslösa, den biten fuskar jag och kör bil. Etappen Örslösa - Torrlösa avverkas på Norton.

E4 söderut har blivit snabbare i och med bl. a. bron i Sundsvall men samtidigt dödligt tråkig.
 
Aha! Jag var faktiskt övertygad om att du skämtade. Känns väl knappast som något fusk att ta bilen med de avstånden! Särskilt inte på E4:an med sina ändlösa granskogar. Skulle jag köra 100 mil söderut hamnar jag kanske i Paris eller i Österrike.

Denna gång har jag bara fem- sex mil till rallyt. Blir nog en sväng ner på Norton på fredag och hem igen samma kväll. På lördagen ville frugan och hunden med och tälta så då tar vi Trajjan och sidvagnen.
 
Blev en kvällstur ner till Britannia ikväll. Ett par snapshots. (Ursäkta den dåliga kvalitén.)

006.JPG

005.JPG

Det blev en underbar tur hem mot solnedgången i nordväst. Över 20 grader varmt, vindstilla och minimalt med trafik.

008.JPG
 
Top