Bilder?

Det går inte att skapa trådar (eller svara på befintliga poster) under kategorin som berör hemsidan så jag skriver här istället. Jag ser att alla bilder (utom de som laddats upp på externa bilduppladdningstjänster) verkar vara försvunna. Är de borta för gott?
 

Bragfjord

Well-known member
Ja Du har rätt Bjarne, mina foton är borta! Såg det tid. men då loggade jag in och korten fanns i den tråd jag tittade i, kan ha fel men tror det var så. Katastrof om bilderna är borta som jag jobbat med dessa! Varför??
 

Bragfjord

Well-known member
Hej Kim! Gjorde en koll nu och det mesta finns kvar, men ej sista resan till Norge och några trådar på motorcyklar.
Hoppas det går bra för Dig att få ordning på detta. Mvh.
 
Nu verkar det ju fungera, bra jobbat! :D Fick fram den här gamla tråden med bilder som jag postade för tio (!) år sedan. Herrejösses vad tiden går... https://www.nortonsweden.se/forum/viewtopic.php?f=15&t=797&p=2839&hilit=knutstorp#p2839

EDIT:
Eller ropade jag hej för tidigt? Ser nu att det fortfarande bara är kryss istället för bilder i flera gamla trådar. :?
 

Lansdowne Norton

New member
Kolla gärna runt lite hur det ser ut. Såg någon tråd där det inte funkar men Brages trådar samt lite andra har jag kollat och dom verkar fungera nu! :)
 

Mike 40M

Member
I min lite fåniga tråd "Ny på forumet" har bilden försvunnit. Så då tänkte jag lägga in en annan bild. Men det lyckades inte. Måste det vara en bild som redan finns nånstans på nätet, eller?
 

Magnus Jönsson

Administrator
2017-09-13 19.11.22 test.jpg

Hej
det är inte riktigt solklart med bilder, den här la jag in genom att först svara på inlägget, därefter drog jag in bilden i svaret, då kom en ruta upp under svarsrutan som frågar om jag vill lägga bilagan inom inlägget vilket jag gjorde.
Känns inte som om det är riktigt rätt väg att gå men jag har gjort så tidigare och det har fungerat, prova får du se om det lyckas.
Det finns säkert fler sätt att göra det på...
Fotot är ifrån Portree på isle of skye förresten, trevligt ställe :)
 
Top